Наредни састанак Семинара биће одржан онлајн у уторак, 19.априла 2022, са почетком у 14.15 часова.

Предавач: Наташа Ђурђевић, Факултет организационих наука

Наслов предавања: ИНТЕРНЕТ ИНТЕЛИГЕНТНИХ УРЕЂАЈА У МАРКЕТИНГУ И МАЛОПРОДАЈИ

Апстракт: Предмет истраживања је развој модела примене интернета интелигентних уређаја (IoT) у маркетингу и малопродаји. Циљ истраживања је унапређење електронског пословања у делатности трговине кроз развој новог комуникационог микса заснованог на технологијама интернета интелигентних уређаја и мобилним технологијама. У ту сврху, развијен је модел који теоријски обједињује релевантна пословна и технолошка решења, аспект произвођача и малопродаваца приликом активације потенцијалних купаца, комбинујући кориснички интерфејс и интерне пословне процесе. Модел обухвата две групе решења: решења намењена купцима и решења усмерена на инфраструктуру и пословне процесе. Као део општег модела, развијен је и посебан модел предикције примене бикона у маркетингу и малопродаји. Евалуација је експерименталним истраживањем у реалном пословном случају примене бикона за унапређење процеса куповине и подстицаја купаца на куповину. Истраживањем је валидирана ефикасност предикције и потврђена ефективност примене бикона као маркетиншке промотивне иницијативе.

Напомена: Због тренутне епидемиолошке ситуације, предавања се могу пратити искључиво на даљину преко линка:
https://miteam.mi.sanu.ac.rs/asset/YoqHWKALRkRTbK9So

За активно учешће на Семинару неопходна је регистрација преко линка:
https://miteam.mi.sanu.ac.rs/asset/xzGqvSp7aWbg8WpYX