Наредни састанак Семинара биће одржан онлајн и уживо у уторак, 14. марта 2023, у сали 301ф Математичког института САНУ са почетком у 14.15.

Предавач: Проф. др Марија Јовић, Универзитет у Београду, Факултет организационих наука

Наслов предавања: НЕУРОМАРКЕТИНГ – ДЕКОДИРАЊЕ ПОНАШАЊА КУПАЦА

Апстракт: Разумевање понашања купаца представља велики изазов у савременој пословној пракси, коју карактеришу растућа конкуренција, све већа разноврсност понуде и константан раст очекивања купаца. Традиционалне методе истраживања имају веома ограничене могућности у давању многих важних одговора о купцима, имајући у виду да подсвесни механизми најчешће имају значајнију улогу у одлучивању о куповини. Применом неуро-науке у маркетингу могуће је боље разумети понашање купаца. Мерењем мождане активности, покрета ока, мимике лица и других промена у и на људском организму, може се добити прецизнији и поузданији увид у реакције људи на различите стимулусе из окружења. Поред тога, врста и количина података који се могу прикупити применом савремених технологија у маркетингу, представљају значајан ресурс за бројне пословне анализе и одлуке.
Предавање ће, поред основних модела понашања купаца и методологије спровођења неуромаркетиншких експеримената, обухватити врсте података које се могу прикупити оваквим експериментима, као и могућности њихове анализе и примене у пракси.

Напомена: Линк за онлајн приступ:
https://miteam.mi.sanu.ac.rs/asset/YoqHWKALRkRTbK9So

За активно учешће неопходна је регистрација преко линка:
https://miteam.mi.sanu.ac.rs/call/wnz6oyxsQsy29LfJA/MjQ__eH607WeAL9X7IFtUI98xdQQgVkp-ljiEKPPfXr